Monday, January 10, 2011

HARY YANG KELAKAR N MENKUTKAN...

pg2 cm bese ar kne dengar mok koy cermah......paz 2 kne g klz kompter,,,kul 4 g keje...erm...pnt x pent kne la lalui....bdn pown ase nk dmm,tkk dh skit...erm....td aku pechkan cawan kat appy...hahaha....cstmer tngh mam semue bhnti pandang aku....huhu,,,wat free show jp td....cuak gler....nbib ar aunty x mrh...kalau x...malu nye la.....cstmer lak nykat aku...sumbat kace dlam mulut bwu taw......gdik...nk mkn mkn je la...skat2 owg lak....terajang kang bwu taw,,,,wat kungfu....hahaha...blik2 penat....idung slema.....x larat.......esok strt kul 3..huhuhu...bez kan...tp blik kul 10.30...pdn muke....hahaha....erm...borang upu ni...nk on9 pyh nagt.....skit aty aku...kang aku g pjbat dye g dftar bawu taw...nk on9 pyoh nagt....kolej risda lak...entah pe2....aku x rety nk mohon...huhu..tunggu pnglan je la...pgilan beljar ye...bkan pnglan kahwin...2 lambat aku...nk duk bbs dulu....sape berni kongkong aku.....meh ke dpn...jmpe mok aku.....siap ar kowang kne kejor ngan pnyapu...huhu...ka r....caw dulu..daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Free Blogger Templates